Deelname aan de Renovatiebeurs in de Brabanthallen
Doelstelling:
Naamsbekendheid van Heijmans vergroten binnen de renovatie branche.
Werkzaamheden: Stand concept & realisatie in co productie met Anke Producties.
Presentatie gegeven aan de standbemanning over de do’s en dont’s in een stand.
Concept: Jaren 70!! Een opvallende stand op een beurs waar de meeste stands wit zijn en veelal producten tonen. Om interactie te vergroten plaatsten we een juke box en serveerde een barista de lekkerste koffie creaties. De stand werd mede hierdoor heel toegankelijk.
Op een 47 inch touch screen werden diverse filmpjes en presentaties van renovatie projecten getoond. De standbemanning had tevens Ipads tot hun beschikking om de content 1 op 1 te kunnen laten zien.
Boven de stand hingen drie enorme lampenkappen waardoor Heijmans van ver opviel.
Marketing reinvention starts here…….. Symposium voor relaties en potentiële relaties van Adobe Surfen, googelen, shoppen & hoppen – de consument kan via diverse digitale wegen zich aan je binden. De […]
Openingsweekend expositie Marcel Wanders in het Stedelijk Museum | Amsterdam Werkzaamheden: Uitnodiging en registratie traject Internationale doelgroep. Organisatie in samenwerking met het Stedelijk Museum van de officiële opening – 2400 […]
Internationaal tech event, de toekomst van het WWW. Editie 9! waarvan ik ondertussen aan 6 edities als producer heb gewerkt + een zevende in New York in oktober 2013. Locaties […]