Voordat het Nationaal Militair Museum officieel in december 2014 werd geopend besloot Heijmans zijn eigen medewerkers een Sneak Preview te geven. Een unieke kans om het museum als eerste te zien en voor het museum om proef te draaien. Het werd een echte familie dag want partner en kinderen waren tevens uitgenodigd.
Heijmans is naast de bouwer van het museum tevens de exploitant.
Omdat de Horeca nog niet in de gelegenheid was om zoveel gasten tegelijk te voorzien van F&B plaatsten we op de voormalige start,- en landingsbaan een tent waarin we dmv rollende keukens een diversiteit aan snacks konden aanbieden en een informele sfeer creëerden. Extra activiteiten voor de kinderen in de vorm van Schminken, air brush tattoo’s en een stormbaan + springkussen voor de kleinste bezoekers.
Het enthousiasme was ongekend, 2 shifts van 2500 gasten zorgde ervoor dat het museum tot het maximale gevuld was en de registratie pagina moest binnen no time gesloten worden.
Dit betekende dat er qua parkeren, beveiliging, registratie, toiletvoorzieningen, eten en drinken op volle toeren gedraaid moest worden om iedereen goed en veilig te kunnen ontvangen.
Werkzaamheden CO productie van Anke Producties en Simone Produceert. In slechts drie weken tijd is de gehele dag in elkaar gedraaid.
Aantal facts:
1. Show op de dag zelf van 90%
2. Tent van 1200 m2 3. 10 parkeerregelaars om de toe,- en uitgaande stroom vlekkeloos te laten verlopen. 4. 14 dames en heren voor een spoedige registratie 5. 61 medewerkers en vrijwilligers van NMM 6. 3000 frietjes, 800 burgers, 500 suikerspinnen, heel veel fristi en chocomel etc etc etc…
Marketing reinvention starts here…….. Symposium voor relaties en potentiële relaties van Adobe Surfen, googelen, shoppen & hoppen – de consument kan via diverse digitale wegen zich aan je binden. De […]
Openingsweekend expositie Marcel Wanders in het Stedelijk Museum | Amsterdam Werkzaamheden: Uitnodiging en registratie traject Internationale doelgroep. Organisatie in samenwerking met het Stedelijk Museum van de officiële opening – 2400 […]
Deelname aan de Renovatiebeurs in de Brabanthallen Doelstelling: Naamsbekendheid van Heijmans vergroten binnen de renovatie branche. Werkzaamheden: Stand concept & realisatie in co productie met Anke Producties. Presentatie gegeven aan […]