Doel van de competitie: Creëer een drankje dat ‘The Next Big Thing’ wordt. Wees een inspiratie voor je mede bartender, wees innovatief maar maak geen onmogelijk na te maken creatie. En heel belangrijk: maak het aantrekkelijk voor de consument.
Deze 6 maanden lange Internationale wedstrijd Bols Around the World eindigde op 20 mei met een grand finale in het Transformatorhuis – Westergasfabriek.
Grand finale | Live stream: Vanwege het Internationale karakter van de wedstrijd stond dit jaar de live stream op nummer 1. Het hoofddoel was een show te creëren die online net zo goed (of liever nog beter) uit de verf zou komen als wanneer je daadwerkelijk op het event aanwezig was.
Werkzaamheden:
In opdracht van Feller Media was het mijn taak om zowel de ruimtelijke als technische set up, stage design, meubilair & aankleding en de logistieke/tijdsplanning (draaiboek) op mij te nemen.
Marketing reinvention starts here…….. Symposium voor relaties en potentiële relaties van Adobe Surfen, googelen, shoppen & hoppen – de consument kan via diverse digitale wegen zich aan je binden. De […]
Openingsweekend expositie Marcel Wanders in het Stedelijk Museum | Amsterdam Werkzaamheden: Uitnodiging en registratie traject Internationale doelgroep. Organisatie in samenwerking met het Stedelijk Museum van de officiële opening – 2400 […]
Deelname aan de Renovatiebeurs in de Brabanthallen Doelstelling: Naamsbekendheid van Heijmans vergroten binnen de renovatie branche. Werkzaamheden: Stand concept & realisatie in co productie met Anke Producties. Presentatie gegeven aan […]