Marketing reinvention starts here…….. Symposium voor relaties en potentiële relaties van Adobe
Surfen, googelen, shoppen & hoppen – de consument kan via diverse digitale wegen zich aan je binden. De consument van nu verwacht een gepersonaliseerd aanbod en de beste service via alle kanalen. Snel, zonder veel moeite en relevant. Als marketeer dien je jezelf opnieuw uit te vinden om aan deze wensen te kunnen voldoen.
Eye
Voor de tweede keer in het Eye museum in Amsterdam en wederom tot de nok gevuld. Symposium met best practises, customer cases, workshops en 1 op 1 meetings. Van te voren kon je een persoonlijk programma samenstellen.
Werkzaamheden:
Algeheel event productie waaronder:
1. Diverse vormgeving onderdelen
2. Creatie podiumplaatje
3. Passende dagvoorzitter, Jim Stolze, aangedragen
4. Extern programma op een rondvaartboot
Openingsweekend expositie Marcel Wanders in het Stedelijk Museum | Amsterdam Werkzaamheden: Uitnodiging en registratie traject Internationale doelgroep. Organisatie in samenwerking met het Stedelijk Museum van de officiële opening – 2400 […]
Deelname aan de Renovatiebeurs in de Brabanthallen Doelstelling: Naamsbekendheid van Heijmans vergroten binnen de renovatie branche. Werkzaamheden: Stand concept & realisatie in co productie met Anke Producties. Presentatie gegeven aan […]
Internationaal tech event, de toekomst van het WWW. Editie 9! waarvan ik ondertussen aan 6 edities als producer heb gewerkt + een zevende in New York in oktober 2013. Locaties […]