Event: De dag van de opening begon met een 3 gangen lunch geserveerd aan tafel in het pakhuis van Pop Vriend Seeds voor een selecte groep (Internationale) klanten. 3 Inspirerende sprekers spraken tussen de gangen door.
Einde van de middag verwelkomden wij nog eens 250 gasten voor het officiële openingsmoment, wederom in het pakhuis. Het enige onderdeel van het bedrijf dat niet is vernieuwd maar oh zo belangrijk is voor het bestaan van het bedrijf. Het verrassings effect was des te groter om na een kijkje bij het oude vertrouwde de nieuwe wereld in te stappen.
Een op maat gemaakte video vertelde het verhaal achter het ontwerp, de duurzame aspecten en het interieur van het kantoor en lab. Feestelijke confetti vloog daarna door het pakhuis waarna de genodigden werden uitgenodigd het kantoor en lab te ervaren. In de binnentuin stonden diverse foodtrucks en in het kantoor & lab werden op verschillende punten food experiences gepresenteerd.
Marketing reinvention starts here…….. Symposium voor relaties en potentiële relaties van Adobe Surfen, googelen, shoppen & hoppen – de consument kan via diverse digitale wegen zich aan je binden. De […]
Openingsweekend expositie Marcel Wanders in het Stedelijk Museum | Amsterdam Werkzaamheden: Uitnodiging en registratie traject Internationale doelgroep. Organisatie in samenwerking met het Stedelijk Museum van de officiële opening – 2400 […]
Deelname aan de Renovatiebeurs in de Brabanthallen Doelstelling: Naamsbekendheid van Heijmans vergroten binnen de renovatie branche. Werkzaamheden: Stand concept & realisatie in co productie met Anke Producties. Presentatie gegeven aan […]